home
ask me

archive
theme

Amboi peace dia! #imaninazulaikha

Amboi peace dia! #imaninazulaikha


Hai la #imaninazulaikha … Ampus melayan kau..

Hai la #imaninazulaikha … Ampus melayan kau..


Teater #3kalisayang penuh dengan gelak ketawa. 

Alhamdulillah cabaran styling hijab dengan cepat hanya beberapa saat. 

Baru tahu susahnya bikin teater. Semua kerja perlu pantas. Mmg salute lah!

Teater #3kalisayang penuh dengan gelak ketawa.

Alhamdulillah cabaran styling hijab dengan cepat hanya beberapa saat.

Baru tahu susahnya bikin teater. Semua kerja perlu pantas. Mmg salute lah!


Mimik muka ni macam wajib dalam hidup aku! 

Kalau aku ada anak, aku nak pesan;

"Nak, dah besar nanti bila duduk di atas ingat ingat orang bawah. Sebab tinggi mana pun kita duduk, masih ada yang di atas kita. Itu pasti! Jaga kebajikan orang bawah. Hidup ini terbukti macam roda. Kejap kita kat atas, kejap kita kat bawah. Itu laluan kehidupan" 

Ayat ni macam tak kena dengan gambar. Tapi itulah kehidupan. Yang kita nampak diluar tak semestinya sama dengan yang di dalam.

Mimik muka ni macam wajib dalam hidup aku!

Kalau aku ada anak, aku nak pesan;

"Nak, dah besar nanti bila duduk di atas ingat ingat orang bawah. Sebab tinggi mana pun kita duduk, masih ada yang di atas kita. Itu pasti! Jaga kebajikan orang bawah. Hidup ini terbukti macam roda. Kejap kita kat atas, kejap kita kat bawah. Itu laluan kehidupan"

Ayat ni macam tak kena dengan gambar. Tapi itulah kehidupan. Yang kita nampak diluar tak semestinya sama dengan yang di dalam.


Cipta gaya baru untuk teater #3kalisayang babak akhir. Rugi yang tak datang teater ni memang best. Sepanjang masa gelak je kedengaran dari belakang pentas. 


Siapa duduk area pandan indah, menara MPAJ jom tengok. Harga? Nak kata murah, macam murah sangat berbanding nasihat santai yang diberi. Ini yang kita mahu cerita gelak gelak tapi ada unsur nasihat. 


Founder SSH donning #eilanybyssh 


Siapa nak tutorial ni? 

Double tap cket! 


Whatsapp to order 
+60132617908
Email scarfsweethoney@yahoo.com

Cipta gaya baru untuk teater #3kalisayang babak akhir. Rugi yang tak datang teater ni memang best. Sepanjang masa gelak je kedengaran dari belakang pentas.


Siapa duduk area pandan indah, menara MPAJ jom tengok. Harga? Nak kata murah, macam murah sangat berbanding nasihat santai yang diberi. Ini yang kita mahu cerita gelak gelak tapi ada unsur nasihat.


Founder SSH donning #eilanybyssh


Siapa nak tutorial ni?

Double tap cket!


Whatsapp to order
+60132617908
Email scarfsweethoney@yahoo.com


Cantik ! Tq sudi beli ATHIFA by @scarfsweethoney , alhamdulillah   

Terima kasih ALLAH 


#errafazira #umieaida

Cantik ! Tq sudi beli ATHIFA by @scarfsweethoney , alhamdulillah

Terima kasih ALLAH


#errafazira #umieaida


Late dinner„ amboiiiii…

Late dinner„ amboiiiii…


Selfie sambil sell fish sangat!! Eh silap sell shawl kat kak umie… Hehehe, jangan mara naa..

Selfie sambil sell fish sangat!! Eh silap sell shawl kat kak umie… Hehehe, jangan mara naa..


Dark teal ATHIFA at scarfsweethoney boutique 

Whatsapp to order +60132617908

Dark teal ATHIFA at scarfsweethoney boutique

Whatsapp to order +60132617908


Ok muka gini wajib tayang 😂

Terima kasih ALLAH temukan orang orang hebat dalam industri mereka.

Ok muka gini wajib tayang 😂

Terima kasih ALLAH temukan orang orang hebat dalam industri mereka.


Amboi gembira dia, ramai orang layan yek! #imaninazulaikha

Amboi gembira dia, ramai orang layan yek! #imaninazulaikha


Alhamdulillah tq kak umie, kak erra & kak julia beli ATHIFA shawl dari @scarfsweethoney . Esok jumpa lagi k. 


@umieaida818 @errafazira

Alhamdulillah tq kak umie, kak erra & kak julia beli ATHIFA shawl dari @scarfsweethoney . Esok jumpa lagi k.


@umieaida818 @errafazira


Orang berjaya tiada masa bercakap perihal orang lain. 

Orang berjaya orang yang menambah nilai kepada orang ramai dan bukannya menilai orang ramai. 

Nak tutorial tak?

Orang berjaya tiada masa bercakap perihal orang lain.

Orang berjaya orang yang menambah nilai kepada orang ramai dan bukannya menilai orang ramai.

Nak tutorial tak?


Morning! 


Nota diri hari ini, 
Kita dapat apa kita percaya.

Donning ATHIFA maroon. Nak datang butik @scarfsweethoney tau! ATHIFA pelbagai warna.

Morning!


Nota diri hari ini,
Kita dapat apa kita percaya.

Donning ATHIFA maroon. Nak datang butik @scarfsweethoney tau! ATHIFA pelbagai warna.


Sis in law. Sume pakai tudung@scarfsweethoney. 

Luaskan kuasamu SSH .. ahakss.. 

#sshdarling #sshraya2014 #scarfsweethoney #eilanybyssh #tihanybyssh #lyndabyssh

Sis in law. Sume pakai tudung@scarfsweethoney.

Luaskan kuasamu SSH .. ahakss..

#sshdarling #sshraya2014 #scarfsweethoney #eilanybyssh #tihanybyssh #lyndabyssh


Theme by Fabuleux Girl - Best viewed in Google Chrome