home
ask me

archive
theme

Muka ada senyum suda dapat itu cendol! 



InshaAllah lepas ni orang shah alam boleh beli tudung @scarfsweethoney .

Muka ada senyum suda dapat itu cendol!

InshaAllah lepas ni orang shah alam boleh beli tudung @scarfsweethoney .


ASHLEY instant bagi yang ingin pantas dalam bergaya. 

Whatsapp to order +60132617908
Email scarfsweethoney@yahoo.com

ASHLEY instant bagi yang ingin pantas dalam bergaya.

Whatsapp to order +60132617908
Email scarfsweethoney@yahoo.com




Lama tak jumpe kawan sekolah. Walau sekolah kat mersing 2tahun je, macam macam aku ingat. Kenangan paling tak boleh lupa. Budak lelaki paling nakal adlh budak mersing, masa berpisah boleh minta maaf baik2 (sbb slalu gaduh) sambil bg hadiah kfc. Memula takut jugak diorang kenekan. Tapi rasa panas je kotak kfc ni betul la budak ni dah baik. Sekali balik umah, nak makan kfc tu, skali bukak ulat putih ulat kayu tu gemok2 mak aihh, nasib aku bukan penggeli, terus buang kotak. 

Sekian

Sabo je le.

Lama tak jumpe kawan sekolah. Walau sekolah kat mersing 2tahun je, macam macam aku ingat. Kenangan paling tak boleh lupa. Budak lelaki paling nakal adlh budak mersing, masa berpisah boleh minta maaf baik2 (sbb slalu gaduh) sambil bg hadiah kfc. Memula takut jugak diorang kenekan. Tapi rasa panas je kotak kfc ni betul la budak ni dah baik. Sekali balik umah, nak makan kfc tu, skali bukak ulat putih ulat kayu tu gemok2 mak aihh, nasib aku bukan penggeli, terus buang kotak.

Sekian

Sabo je le.


Donning shawl ATHIFA 

Best pakai simple&style by @scarfsweethoney

Donning shawl ATHIFA

Best pakai simple&style by @scarfsweethoney


Susah nak buat suami senyum, 
Istri naik hulk!

Susah nak buat suami senyum,
Istri naik hulk!


Amboi peace dia! #imaninazulaikha

Amboi peace dia! #imaninazulaikha


Hai la #imaninazulaikha … Ampus melayan kau..

Hai la #imaninazulaikha … Ampus melayan kau..


Teater #3kalisayang penuh dengan gelak ketawa. 

Alhamdulillah cabaran styling hijab dengan cepat hanya beberapa saat. 

Baru tahu susahnya bikin teater. Semua kerja perlu pantas. Mmg salute lah!

Teater #3kalisayang penuh dengan gelak ketawa.

Alhamdulillah cabaran styling hijab dengan cepat hanya beberapa saat.

Baru tahu susahnya bikin teater. Semua kerja perlu pantas. Mmg salute lah!


Mimik muka ni macam wajib dalam hidup aku! 

Kalau aku ada anak, aku nak pesan;

"Nak, dah besar nanti bila duduk di atas ingat ingat orang bawah. Sebab tinggi mana pun kita duduk, masih ada yang di atas kita. Itu pasti! Jaga kebajikan orang bawah. Hidup ini terbukti macam roda. Kejap kita kat atas, kejap kita kat bawah. Itu laluan kehidupan" 

Ayat ni macam tak kena dengan gambar. Tapi itulah kehidupan. Yang kita nampak diluar tak semestinya sama dengan yang di dalam.

Mimik muka ni macam wajib dalam hidup aku!

Kalau aku ada anak, aku nak pesan;

"Nak, dah besar nanti bila duduk di atas ingat ingat orang bawah. Sebab tinggi mana pun kita duduk, masih ada yang di atas kita. Itu pasti! Jaga kebajikan orang bawah. Hidup ini terbukti macam roda. Kejap kita kat atas, kejap kita kat bawah. Itu laluan kehidupan"

Ayat ni macam tak kena dengan gambar. Tapi itulah kehidupan. Yang kita nampak diluar tak semestinya sama dengan yang di dalam.


Cipta gaya baru untuk teater #3kalisayang babak akhir. Rugi yang tak datang teater ni memang best. Sepanjang masa gelak je kedengaran dari belakang pentas. 


Siapa duduk area pandan indah, menara MPAJ jom tengok. Harga? Nak kata murah, macam murah sangat berbanding nasihat santai yang diberi. Ini yang kita mahu cerita gelak gelak tapi ada unsur nasihat. 


Founder SSH donning #eilanybyssh 


Siapa nak tutorial ni? 

Double tap cket! 


Whatsapp to order 
+60132617908
Email scarfsweethoney@yahoo.com

Cipta gaya baru untuk teater #3kalisayang babak akhir. Rugi yang tak datang teater ni memang best. Sepanjang masa gelak je kedengaran dari belakang pentas.


Siapa duduk area pandan indah, menara MPAJ jom tengok. Harga? Nak kata murah, macam murah sangat berbanding nasihat santai yang diberi. Ini yang kita mahu cerita gelak gelak tapi ada unsur nasihat.


Founder SSH donning #eilanybyssh


Siapa nak tutorial ni?

Double tap cket!


Whatsapp to order
+60132617908
Email scarfsweethoney@yahoo.com


Cantik ! Tq sudi beli ATHIFA by @scarfsweethoney , alhamdulillah   

Terima kasih ALLAH 


#errafazira #umieaida

Cantik ! Tq sudi beli ATHIFA by @scarfsweethoney , alhamdulillah

Terima kasih ALLAH


#errafazira #umieaida


Late dinner„ amboiiiii…

Late dinner„ amboiiiii…


Selfie sambil sell fish sangat!! Eh silap sell shawl kat kak umie… Hehehe, jangan mara naa..

Selfie sambil sell fish sangat!! Eh silap sell shawl kat kak umie… Hehehe, jangan mara naa..


Theme by Fabuleux Girl - Best viewed in Google Chrome